wtorek, 17 lutego 2015

Pasjonatka

Witajcie kochani!!!

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moją pasją, która jest ze mną od jakiegoś czasu, a chodzi mi o rysowanie. Pisząc tego posta zastanawiam się od czego mogłabym zacząć...
Pasję do rysowania odkryłam jakieś chyba 3 lata temu. Wcześniej sprawiało mi to radość, ale kończyło się tylko i wyłącznie pracą wykonaną na plastykę. Wkręciłam się w to dopiero gdy założyłam się z kolegą, kto lepiej narysuję parę obrazków. Na pierwszy ogień poszedł konik, następnie postać z anime. I tak od tego wszystko się zaczęło.

       


















Następnie w szkole ponadgimnazjalnej mój nauczyciel dowiedział się, że rysuję więc zabrał mi wszystkie moje rysunki i większość ich wykorzystał do wystawy. Chciałam zrobić coś specjalnego na tą okazję, więc powiedziałam, że narysuję mu coś jeszcze. I tak powstał ten ogród, powiem szczerze, że żadnego rysunku tak długo nie rysowałam!!! Szczegóły, szczególiki itp. Istna masakra!!!




W 2013r. narysowałam jeszcze parę rysunków np:


Najczęściej gdy nie mam co robić i mam wenę to sięgam po ołówek i tworzę. 
Z każdym rokiem uczę się i widzę dużą poprawę w estetyce prac.

2014r. 


To oczywiście nie wszystkie moje prace, jeśli macie ochotę obejrzeć całą galerię zapraszam na moją stronę. Jeśli Wam się spodoba to będę wdzięczna jeśli pozostawicie po sobie jakiś ślad ;)


P.S. Myślę, że rysunki z 2015r.  poświęcę na osobne posty ;)

Serdecznie pozdrawiam Madeline. 

7 komentarzy:

  1. Ślicznie ! Masz talent, rozwijaj go
    Jak ja bym chciała tak ładnie rysować.. ja żałuje kiedyś rysowanie sprawiało mi ogromną radość i dość wychodziło jednak po szkole gimnazjalnej zupełnie o nim zapomniałam i zaniedbałam.
    Świetne prace, a za szczegóły w ogrodzie szczerze podziwiam :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, każda taka szczera ocena pozwala mi z radością kontynuować to co robię ;) Ja miałam tak samo, ale w porę się przebudziłam i zaczęłam od nowa ;) Myślę, że to była jedna z niewielu dobrze postanowionych decyzji ;) Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Najbardziej uwielbiam ten rysunek ogrodu <3 jest po prostu niesamowity. Masz ogromny talent więc rozwijaj go! Czekam na portret Theo :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, niestety już go nie mam przy sobie ;c
      Próbuję jak umiem. Aaa wiesz co chyba Ci go narysuję, bo właśnie się zastanawiałam co narysować ;D

      Usuń
    2. ooo narysuj, narysuj, narysuj! :D

      Usuń
    3. Hmmm postaram się o ile wena mi będzie towarzyszyć ;d

      Usuń