sobota, 18 kwietnia 2015

Targi +Blog Week Challenge [12,13]

Witajcie Kochani!!!

Byłyście kiedyś na Targach Fryzjersko - Kosmetycznych w Poznaniu??
Właśnie dzisiaj byłam pierwszy raz w swoim życiu i powiem szczerze, że bardzo fajnie tylko trzeba mieć naprawdę wygodne buty, bo jest co chodzić ;)
Jeśli ktoś by chciał to są one jeszcze jutro, więc serdecznie zapraszam, bo można kupić różne rzeczy w obniżonej cenie ;)


Czas na kolejne 2 pytania ;)

Zadanie. 12

My favourite quotes of all time

W życiu nie kieruję się cytatami, bo po prostu jak mi się coś spodoba to i tak zapominam jak brzmiały. Z resztą z dowcipami mam tak samo, dlatego ich nie opowiadam. Więc nie mam co Wam pokazać nawet. Mogę jedynie zacytować Wam cytat z karteczki, którą dostałam na zakończenie gimnazjum dołączoną z długopisem - tak mam sentyment i nadal ją trzymam  ;)

 "Tylko ten, kto kocha, widzi, co jest prawdziwe w człowieku"

Zadanie. 13.

The best part of every season

Bezapelacyjnie LATO ;) Z związku z tym, że mam zawsze zimne ręce i jest mi zawsze zimno.  Nie ma nic lepszego jak gorące słońce otula Cię swoim ciepłem, gdy ptaszki śpiewają, morze szumi, a Ty masz czas na opalanie i leniuchowanie.  Ewentualnie mogłabym zaliczyć do tego jeszcze wiosnę, bo wszystko staję się bardziej kolorowe, weselsze wszystko zaczyna się budzić. 

1 komentarz: