środa, 6 maja 2015

[14-16] Week Blog Challenge




Witajcie Kochani!!

Dzisiejsza pogoda była cudna, aż nie chciało mi się iść do domu. Kocham to!!!
Przyszedł czas na kolejne zadania z Week Blog Challenge od Emily. 

Zadanie. 14

Something that never fails to make you feel better

Oczywiście spotkanie z ludźmi, którzy potrafią mi poprawić nastrój lub muzyka, która nigdy nie zawodzi. Mogę zacząć śpiewać, tańczyć, wariować i przechodzą wszystkie smutki ;)

Zadanie. 15

The biggest dreams in my life

Jak na razie moim marzeniem jest, żeby zdać wszystkie egzaminy i szkołę  aby móc robić to co kocham najbardziej czyli być upragnioną kosmetyczką. Chciałabym też wyjechać za granicę do Chorwacji ( ewentualnie jakieś inne zadawalające mnie miejsce) na wakacje z moimi przyjaciółmi.

Zadanie. 16

My favourite month

Hmm... Chyba takiego nie mam. Lubię miesiące wiosenne i letnie. Zimowe kompletnie do mnie nie przemawiają, ( może oprócz Lutego) jak już się zaczyna zimno robić to już mam ochotę wyjechać do ciepłych krajów ;)

Dzisiaj trochę poszalałam z ilością zadań, ale wydawały mi się tak krótko opisane, że musiałam dodać aż 3. Nawet i lepiej, bo mam małe zaległości z tym wyzwaniem. ale cały czas się poprawiam i nadganiam. Zostały mi tylko 3 do nadrobienia, więc można rzec, że jeszcze jeden taki post i
załatwione. 

Trzymajcie się i do zobaczenia.
Madeline. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz