sobota, 17 stycznia 2015

Domowe sposoby cz. I




Witajcie kochani!!!

Pewnego dnia przeglądając internet natrafiłam na korzyści cytryny. Okazało się, że jest bardzo dobra na niedoskonałości na twarzy. Postanowiłam coś z tym zrobić, ponieważ moja twarz należy do cery tłustej, a w dodatku ostatnio na zajęciach mamy robione różne zabiegi na twarz, więc jest ona jeszcze bardziej wrażliwa na wszelkie niedoskonałości.

Stwierdziłam, że nic mi nie zaszkodzi spróbować. Cytryna działa antybakteryjnie, rozjaśnia oraz niweluje przebarwienia. Wskazana jest dla cery tłustej i mieszanej. Wystarczy, że użyjesz jej jako tonik podczas codziennego demakijażu twarzy.

Według przepisu:
Na bawełniany wacik wyciśnij cytrynę i rozcieńcz wodą w proporcji 1:1. Przemyj nim twarz i pozostaw ok, 15 min, następnie spłukaj zimną wodą.

Jednak ja go trochę przerobiłam i po prostu wyciskam na wacik trochę soku z cytryny, przemywam i tak zostawiam bez zmywania. Gdyby ktoś zauważył, że mocno wysusza twarz radzę jednak zmywać ją wodą.
Jeśli nie macie problemu z przebarwieniami na twarzy, można cytryny użyć na łokcie, a nawet na blizny, przez co cera stanie się gładsza i znikną wszelkie niedoskonałości. Cytryna jest także dobra na włosy, aby je rozjaśnić.

Bardzo żałuję, że nie zrobiłam sobie zdjęcia przed zastosowaniem cytryny, ale nie wiedziałam, że tak mi pomoże. Jestem z niej bardzo zadowolona i myślę, że tak szybko z niej nie zrezygnuję. Używam jej dopiero tydzień, a już widzę ogromną różnicę ( i nie tylko ja) .

Mam nadzieję, że pomogłam. Czekam na komentarze czy znałyście super działania cytryny czy dopiero się o niej dowiedziałyście ;)

Serdecznie Pozdrawiam Madeline.





2 komentarze:

  1. Powiem ci, że zaciekawiłaś mnie tą cytryną :D Z chęcią wypróbuję jej właściwości na własnej skórze.

    OdpowiedzUsuń